Hjälpkanalen

help
SupportLoggen är vårt ärendehanteringssystem. En av de bästa programfunktionerna vi gjort. Innan fick vi supportfrågor och ärenden på alla tänkbara kanaler, via mail, telefon, SMS och telesvar. Och självklart ramlade många av dem mellan stolarna. Det var omöjligt att hålla koll på dem och hopplöst med logistiken.
Alla våra Atlasanvändare kan närhelst de dyker på en fråga, en bugg eller när man glömt hur man gör, snabbt och enkelt skicka in ett supportärende till oss. Vips så dyker det upp på våra bildskärmar och vi kan snabbt svara och kommentera. Allt finns på en plats, allt sparas och det är full koll på logistiken med svar och kommentarer. Supportloggen notifierar automatiskt via mail när ett ärende uppdaterats.
Den är så bra att den är gratis för alla som fått en Atlasutbildning.

Service och Utökad Support

Ramavtal med SSNf

Vår service gentemot stadsnäten regleras av det exklusiva ramavtal vi tecknat med SSNf (Svenska Stadsnätsföreningen) 2011.01.01. I det avtalet regleras licensiering, drift, SLA, utveckling och support. Som stadsnät tecknar du ett avropsavtal till detta ramavtal.

Utökad service och support

Önskar du utökad support kan du dessutom teckna ett separat serviceavtal som ger dig rätt till telefonsupport vid brådskande ärenden samt garanterade svarstider på supportärenden, beroende på feltyp. Det utökade avtalet kostar 1 500 kr/mån och har en bidningstid på 6 månader, det förnyas automatiskt om det inte sägs upp.
Vill du teckna ett sådant avtal, klicka här.
#inlineditbutton