Hoppa direkt till innehåll

Service och support

Service och support handlar om tillgång till information och hjälp samt snabba svar på frågor och problem. Du har alltid nära till IT-avdelningen i Västerås som är väl insatta i branschen och förstår dina behov.
Vi delar in service och support i tre viktiga stadier.

Kom igång-hjälp

När du väl beställt en Stadsnätswebb vill du i regel få igång den snabbt. Vi hjälper dig hela vägen till lanseringen. Med utbildning, telefonsupport och webbmöten.

Online-hjälp

När väl webben är igång ska den underhållas. Online Dokumentation finns för de viktigaste funktionerna och behoven. Till det har du fri tillgång till online support via Supportloggen som är ett ärendehanteringssystem, integrerad i Atlas CMS.

Utbildning och workshops

Du kan när du behöver beställa en extra utbildning eller en workshop, där vi jobbar tillsammans med till exempel Anslutamotorn med alla som är inblandade i det dagliga arbetet med den.

Atlas update

Berörda administratörer får via mail löpande information om kommande uppdateringar eller utökad funktionalitet i de olika modulerna samt om det förekommer störningar eller buggar.